Ուսումնական Պլան

Իմ ուսումնական օրը անցկացնում եմ ինքնակրթությամբ։ Ուսումնասիրում եմ կտավներ, կարդում եմ նյութեր տարբեր բարդ նկարների մասին, ծանոթանում եմ նկարիչների կենսագրության հետ, այդ ամենի հետ ես ծանոթանում եմ <<Artifex>> յութուբյան կայքի օգնությամբ և նաև թարգմանություն եմ կատարել կարող էք ծանոթանալ` Ռեմբրանդի` <<Խաչից իչացնելը>> և Մալևիչի` <<Սև քառակուսին>>։ Լսում, վերլուծում,  ստեղծագործում,  գործիքավորում եմ երաժշտություն օրինակ​ Կոմիտասի` <<Գարուն ա>>  ստեղծագործությունը, որից ոգեշնչվել եմ և ստեղծագործել եմ <<Կտորմը երկինք>>-ը նաև լսում եմ` Դառկ ջազ, Ամբիենտ (ներկայացնում է բնության շունչը) օրինակ կարող եք լսել <<bloom>> ստեղծագործությանս մեջ, լսում եմ Ալտերնատիվ Ռոք օրինակ` swans, radiohead օրը մեկ ալբոմ լսում եմ:

Լրացուցիչ Արցանց կրթություն՝ Գծանկար- Չորեքշաբթի 14:00-18:00

Կոմպոզիցիա- Շաբաթ, հինգշաբթի 12:00-16:00

Գծագրություն- Երկուշաբթի, Կիրակի 14:00-16:00

Դպրոցի նախագծերի հետ ծանոթացում և կատարում:

Թողնել մեկնաբանություն